הכיבוש שובר את האנדרטה לשהיד ופושט על מוזיאון ובתים במחוז נצרת – סוכנות חדשות צדא

הכיבוש שובר את האנדרטה לשהיד ופושט על מוזיאון ובתים במחוז נצרת – סוכנות חדשות צדא

סאדה ניוז – כוחות הכיבוש הישראלי, פגעו הבוקר ביום ראשון, באנדרטה לשהיד, במהלך כיבוש אזור הג’ונד בדרום מערב נצרת. ולהלן מקורות מקומיים, שכוחות הכיבוש התנגשו בעיר, ושברו את אנדרטת השהיד מוחמד אבו ביקר באזור הג’ונד. המקורות הנוספים ציינו, כי הכוחות פשטו על מוזיאון מתחת לבית הספר של צאפר המצרי בשכונת הק…