מוזיאון העיתונות של וייטנאם: מקום המשמר את זיכרונות מקצוע העיתונות.

מתוך רצון לשמר, לכבד ולקדם את המסורות היפות של דורות של עיתונאים וייטנאמים, פיתחה אגודת העיתונאים של וייטנאם תוכנית להקמת מוזיאון העיתונות של וייטנאם. ב-28 ביולי 2017 חתם ראש הממשלה על החלטה להקים את המוזיאון. ב-19 ביוני 2020 נפתחה רשמית מערכת התערוכות הקבועה וקיבלה בברכה את המבקרים. Bővebben »